Sydänmerkki osaksi K-ryhmän terveellisyystavotteita

Sydänmerkki-tuotteita on kuluttajien iloksi jo yli 2000 ja lisää tulee! Uusimpana tulokkaita ovat mm. Pirkka, Pirkka Parhaat ja K-menu -tuotteet, joita tulee löytymään vähintään 200 K-kauppojen hyllyistä. Sydänystävällisten Sydänmerkki-tuotteiden lisääminen kaupan hyllyille on kirjattu osaksi K-ryhmän terveellisyystavoitteita. Muut tavoitteet ovat lisätä kasvisten syöntiä ja vähentää lisätyn suolan, sokerin ja tyydyttyneen rasvan saantia suomalaisten ruokavalinnoissa. Nyt jo 80 Pirkka-tuotteelle on haettu ja myönnetty Sydänmerkin käyttöoikeus ja lähes 20 tuotteelle on jo lisätty se. Sydänmerkki tulee näkymään myös K-Ruoka-palvelun resepteistä.

Lue lisää K-ryhmän mediatiedotteesta, jossa kerrotaan lisää heidän terveellisyystavoitteistaan: Hyvinvointi kiinnostaa, mutta suomalaisten ravitsemuksessa on parantamisen varaa – K-ryhmä tarttuu syömisen sudenkuoppiin (kesko.fi)


Kommentoi